1) ORKOVÉ
Orkové jsou ve třetím Warcraftu asi nejsilnější strana a proto si ve hře zasloužili hned dvě kampaně (první a čtvrtou) za záchranou svého rodu společně s hrdinou Thrallem a Gromem Hellscreamem. Jejich strana působí ve hře kladným dojmem oproti Warcraftu dvojce, kde působili jako zlí. Orkům přibylo několik postaviček. Během kampaně se k nim přidají Taureni, což jsou nemocnější jednotky ve hře. Ale i známé postavičky jako Grunt, Troll (hází oštěpy). Mezi nové jednotky patří šamani, trolí doktoři, kobobeasti a wywernové. Těžícími a stavícími praktikanty jsou jednotka zvaná Peoni.
2) LIDÉ
Národ, který v prvním a druhém díle slavil úspěch, ve třetím díle prakticky vymírá. V lidské kampani hrajete za prince Athrase, který se má postarat o zlo (nekromanty) ničící lidská plemena. Postupem času ale Athras propadne temnotě a stane po boku nekromantů, čímž rozpoutá éru zla. V kampani se k vám přidají např. pistolníci (moji oblíbení). Lidská letadélka už mohou střílet. Přibyli elfí kouzelníci a někteří mágové, Mortar teamy a obrněné tanky (beranidla). Peaseants, nebo-li dělníci vytvářejí u lidí budovy, těží a opravují. I přes zradu Athrase jsou lidé silná rasa a díky kouzelníkům a vojákům klidně mohou porazit i několik stran orků.
3) NEMRTVÍ
Záporňáci v každém slova smyslu. Pokud jste si ve StarCraftu oblíbili Zergy, je pro vás tato strana jako vyšitá. V kampani hrajete za již nemrtvého Athrase a v posledním kole zničíte hlavní lidské město a zabijete krále (svého otce). Nemrtví ovládají kouzelné rituály a kouzla vůbec. Jejich dělníci se zlatem se nemusejí vracet, ale v klidu obsadí důl budovou a shromáždí se na určitých místech a vyvolávají. Dřevo těží jejich bojová první jednotka. Mezi jejich jednotky patří nekromancer, mutant sešitý z několika těl, kostění draci atd. Nekromanti se nevyznačují velkou silou, ale v příslušném počtu dokážou dělat nepřátelům těžké ztráty.
4) TEMNÍ ELFOVÉ
Temní Elfové jsou nejstarší rasou ve světě Warcraft, sehrají ve hře konečnou roli v poslední kampani, kde zastaví hlavního nekromancera před zničením stromu světa. Mají v noci schopnost zneviditelňovat se a jsou hlavně rychlí a tiší. Nemají sice moc silné jednotky, ale za to skvěle ovládají magii a doléčování.
Jejich některé budovy vypadají jako stromy čili ENTI a mohou se rozložit na stromové jednotky, které můžou útočit a třeba taky pojídat stromy. Základni jednotkou elfů je určitě lukostřelec, který nesmí chybět při bitvě. Temní Elfové mají balisty, dryády, huntery, chiméry a další. Při vyšším počtu s podporou kouzelníků a léčitelů mohou nadělat slušnou paseku. ;-))
5) NEUTRÁLNÍ JEDNOTKY
Tento spolek kreatur netvoří nějakou stranu, ale do hry náramně zapadá. Patří sem třeba orgové, trolové, golemové, elementálové, vodní příšery, vlkodlaci, kostry, ďáblíci a třeba taky gnollové a banditi. Neutrálních jednotek je ve hře asi 100. Od prostých lidí po červené draky. Neutrální jednotky mají tendenci usnout. A tak když spí, je můžete celkem mile překvapit. Mají i své budovy od trolských usedlostí po domy konče. Díky svým hrdinům si v některých neutrálních domcích můžete kupovat některé jednotky, které jinak vůbec nemůžete, např. vzducholodě, orgy, troly, artefakty, goblin sappery (výbušníci u orků ve dvojce), ale i třeba Goblin Sheddery, což jsou zcela unikátní jednotky, které mohu vřele doporučit. Tato jednotka vypadá jako robot s pilou (cirkulárkou), může útočit, ale může i těžit dřevo a to nevídaným způsobem. Přijde ke stromu párkrát řízne, přijde k dalším třem, uřízne a vrátí se k pile nebo hale se dřevem s celkovou částkou 200 jednotek dřeva a to za malinkou chvilku. Stačí si postavit takovéto dvě jednotky a můžete odvolat všechny těžiče dřeva. :-)) Tak to je ta tajná neutrální jednotka ze StarCraftu v kampani za Temné elfy.
Orkové jsou ve třetím Warcraftu asi nejsilnější strana a proto si ve hře zasloužili hned dvě kampaně (první a čtvrtou) za záchranou svého rodu společně s hrdinou Thrallem a Gromem Hellscreamem. Jejich strana působí ve hře kladným dojmem oproti Warcraftu dvojce, kde působili jako zlí. Orkům přibylo několik postaviček. Během kampaně se k nim přidají Taureni, což jsou nemocnější jednotky ve hře. Ale i známé postavičky jako Grunt, Troll (hází oštěpy). Mezi nové jednotky patří šamani, trolí doktoři, kobobeasti a wywernové. Těžícími a stavícími praktikanty jsou jednotka zvaná Peoni.
2) LIDÉ
Národ, který v prvním a druhém díle slavil úspěch, ve třetím díle prakticky vymírá. V lidské kampani hrajete za prince Athrase, který se má postarat o zlo (nekromanty) ničící lidská plemena. Postupem času ale Athras propadne temnotě a stane po boku nekromantů, čímž rozpoutá éru zla. V kampani se k vám přidají např. pistolníci (moji oblíbení). Lidská letadélka už mohou střílet. Přibyli elfí kouzelníci a někteří mágové, Mortar teamy a obrněné tanky (beranidla). Peaseants, nebo-li dělníci vytvářejí u lidí budovy, těží a opravují. I přes zradu Athrase jsou lidé silná rasa a díky kouzelníkům a vojákům klidně mohou porazit i několik stran orků.
3) NEMRTVÍ
Záporňáci v každém slova smyslu. Pokud jste si ve StarCraftu oblíbili Zergy, je pro vás tato strana jako vyšitá. V kampani hrajete za již nemrtvého Athrase a v posledním kole zničíte hlavní lidské město a zabijete krále (svého otce). Nemrtví ovládají kouzelné rituály a kouzla vůbec. Jejich dělníci se zlatem se nemusejí vracet, ale v klidu obsadí důl budovou a shromáždí se na určitých místech a vyvolávají. Dřevo těží jejich bojová první jednotka. Mezi jejich jednotky patří nekromancer, mutant sešitý z několika těl, kostění draci atd. Nekromanti se nevyznačují velkou silou, ale v příslušném počtu dokážou dělat nepřátelům těžké ztráty.
4) TEMNÍ ELFOVÉ
Temní Elfové jsou nejstarší rasou ve světě Warcraft, sehrají ve hře konečnou roli v poslední kampani, kde zastaví hlavního nekromancera před zničením stromu světa. Mají v noci schopnost zneviditelňovat se a jsou hlavně rychlí a tiší. Nemají sice moc silné jednotky, ale za to skvěle ovládají magii a doléčování.
Jejich některé budovy vypadají jako stromy čili ENTI a mohou se rozložit na stromové jednotky, které můžou útočit a třeba taky pojídat stromy. Základni jednotkou elfů je určitě lukostřelec, který nesmí chybět při bitvě. Temní Elfové mají balisty, dryády, huntery, chiméry a další. Při vyšším počtu s podporou kouzelníků a léčitelů mohou nadělat slušnou paseku. ;-))
5) NEUTRÁLNÍ JEDNOTKY
Tento spolek kreatur netvoří nějakou stranu, ale do hry náramně zapadá. Patří sem třeba orgové, trolové, golemové, elementálové, vodní příšery, vlkodlaci, kostry, ďáblíci a třeba taky gnollové a banditi. Neutrálních jednotek je ve hře asi 100. Od prostých lidí po červené draky. Neutrální jednotky mají tendenci usnout. A tak když spí, je můžete celkem mile překvapit. Mají i své budovy od trolských usedlostí po domy konče. Díky svým hrdinům si v některých neutrálních domcích můžete kupovat některé jednotky, které jinak vůbec nemůžete, např. vzducholodě, orgy, troly, artefakty, goblin sappery (výbušníci u orků ve dvojce), ale i třeba Goblin Sheddery, což jsou zcela unikátní jednotky, které mohu vřele doporučit. Tato jednotka vypadá jako robot s pilou (cirkulárkou), může útočit, ale může i těžit dřevo a to nevídaným způsobem. Přijde ke stromu párkrát řízne, přijde k dalším třem, uřízne a vrátí se k pile nebo hale se dřevem s celkovou částkou 200 jednotek dřeva a to za malinkou chvilku. Stačí si postavit takovéto dvě jednotky a můžete odvolat všechny těžiče dřeva. :-)) Tak to je ta tajná neutrální jednotka ze StarCraftu v kampani za Temné elfy.